توافق نامه مديريتي اتاق دختر تنها

═══۩۩═════════ஜ  

 توافق نامه مدیریتی اتاق دختر تنها

══════════۩۩   ═════════


Tavafogh Name
 

شما دوست گرامی به عنوان مدیر اتاق دارای ابزار مدیریتی هستید، به منظور حفظ حقوق کاربران و داشتن محیطی دوستانه و اجرای قوانین مسنجرهمچنین جهت ایجاد نظم و آرامش در محیط و پیشبرد اهداف فرهنگی سایت ال فورآی، موظف به رعایت این قوانین می باشید.

خواهشمندم در صورت پذیرش موارد ذیل موافقت خود را به مالک اتاق اعلام کنید در غیر این صورت به مفهموم عدم پذیرش شما خواهد بود

با مطالعه دقیق و عمل بدان ، به ترویج فرهنگ گفتگوی سالم یاری رسانید.

شرایط و قوانین مدیریت :


1) بزرگوارانی که به عنوان مدیر اتاق معرفی میشوند این اجازه را ندارند که از ابزار مدیریتی به عنوان ابزار قدرتی استفاده کنند. بعنوان مثال: بدون نوبت مایک گرفتن و یا بیش از یک اهنگ پخش کردن. بخاطر داشته باشید همیشه به کاربر فضا بدید تا از امکانات استفاده کنند .

2) مدیران به هیچ عنوان این اجازه را ندارن که در مدیریت مالک اتاق یا مدیران دیگر دخالتی کنند و در صورت دخالت از مدیریت محروم خواهند گشت. مثال: اگر کسی توسط شما فریز یا تحریم نشده شما اجازه ذوب یا لغو تحریم آن شخص را ندارید مگر با هماهنگی مدیر مربوطه.

3) موسیقی رپ بلامانع است درصورتی که کلمات سیاسی یا ناسزا یا کلمات اناتومی نداشته باشد.

4) مدیرانی که بدون اطلاع قبلی تا سقف یک ماه داخل اتاق حضور نداشته باشند و یا در زمینه مدیریتی فعالییتی نداشته باشند مجوزشان لغو خواهد شد.

5) کاربرانی که به عنوان مدیر شناخته شوند در هیچ شرایطی حق دعوا و بحث با مدیران دیگر را داخل اتاق عمومی ندارند و در این شرایط باید با مالک اتاق برای رفع مشکل پیش امده رجوع کنن و یا در خصوصی یا نجوا با هم به توافق برسند. در صورتی که این مورد مشاهده یا گزارش شود بصورت جدی با مدیران مربوطه برخورد خواهد شد.

6) مدیران نباید مسائل دوستی را در امور مدیریتی دخالت دهند و این دو را کاملا جدا از هم باید بدانند . مثال: اگر شخصی از دوستان شما داخل اتاق بود و عملی خلاف مقررات اتاق انجام داد شما موظف به تذکر و برخورد هستید.

7) مدیران موظف هستن در برخورد با کاربران حداقل 1 و حداکثر 2 بار تذکر داده سپس حذف متون و در صورت ادامه عدم همکاری با انها برخورد کنند. مگر موارد استثنا که باید به سرعت برخورد شود. از قبیل توهین و ناسزا.

8) حدالامکان از ابزار تحریم استفاده نشود.

9) مدیران باید همیشه با مدیریت(کلاه) وارد اتاق شوند و تنها زمانی که کارهای شخصی دارن از مدیریت خارج شوند تا بقیه مدیران متوجه مشغولییت آن مدیر باشند .

10) مدیران باید با آرامش و صبوری کامل و لحنی دوستانه با کاربر برخورد کنند و اگر با لحن تند ، تهدید ، فخر فروشی، توهین با کاربر صحبت کنند باید جوابگوی مالک و پلیس مسنجر باشند.

11) هیچ زمان با مدیریت ایدی پارک نباشید و اگر زمان کوتاهی بود به مدیران دیگر و یا مالک اتاق اطلاع دهید تا زمان حضور شما عهده دار مدیریت باشند.

12) مدیران اتاق سیاه و سفید تنها حق مدیریت در این اتاق را دارند و در زمان مدیریت نباید در اتاق دیگری مدیریت یا مالکییت داشته باشند در این صورت مجوزشان لغو خواهد شد.

13) هر مدیری که تحت هر شرایطی مالک رو تحت فشار قرار بدهد به بهانه ناسازگاری با مدیران دیگر قهر کند و یا اتاق جداگانه ای به منظور اعتراض باز کند و جناح سازی کند، مجوزش لغو و مدیر سایت با آن شخص برخورد جدی خواهد کرد .

14) کاربرانی که انجماد میشوند اگر عذرخواهی کردن باید ذوب شوند و در صورت تکرار مجدد زمان بیشتری در حالت فریز باقی بمانند. هیچ وقت کاربر را فریز طولانی نکنین بخصوص زمانی که برای تایم طولانی قراره از مسنجر خارج شوید و کاربر دسترسی به شما نداشته باشد.

15) مدیران اتاق باید زمانی که داخل مسنجر حضور دارن کاملا در دسترس کاربر باشند و توصیه میشود تا جای ممکن هم نجوا و هم خصوصی بسته نباشد. در غیر این صورت باز بودن نجوا الزامیست.

16) در هر ماه دو روز اختصاص به جلسه ی مدیران دارد که در این گردهمایی ؛ تیم مدیریت اتاق جمع شده و مسائل مختلف و اخبار جدید به اطلاع مدیران خواهد رسید و تمام مدیران موظف به شرکت در این جلسات هستن و غیبت بیش از سه جلسه بدون اطلاع قبلی منجربه لغو مجوز شخص خواهد شد.

17) دوستان عزیزی که به عنوان مدیر اتاق معرفی میشوند درواقع الگوی اخلاقی ، شخصیتی و مدیریتی برای سایر دوستانشان خواهند بود و باید بدانند که بعد از دریافت مدیریت تمام اعمال و رفتارشان تحت نظر دوستانشان و ستادهای مختلف می باشد و در قبال هر رفتار یا صحبتی که انجام میدهند مسئولند.


ضمن تشکر از همکاری و تلاش شما دوست گرامی، در پایان اضافه می كنیم كه مدیریت ال فور آی از وظیفه شناسی و لطف شما نسبت به این سایت، نهایت تشكر را داشته و در صورت رعایت بندهای فوق، مدیریت نیز خود را موظف به پشتیبانی از شما می داند. خوشحالیم که ساعاتی را در کنار شما سپری می کنیم و در پایان ،در صورت قبول شرایط ، آمادگی خود را به مالک اتاق اطلاع دهید.


نظرات شما عزیزان:

یـــــاسین
ساعت14:03---10 خرداد 1392
سلام و وقت بخیر.


خانم جان این بار قوانین اتاق دیگه رو کپی کردین ذکر کنید..


روزگار
ساعت19:03---26 آبان 1391
من الان دو سه ساله که الفور میام اولین باری هستش که مطالب مدیریتی و اینطور جامع میبینم دقیقا چیزایی هستش که من بهشون رسیدم و همیشه به مدیران دیگه تذکر میدم از این دقت عملتون خیلی خوشم امد مشخص میشه شما شخص با تجربه ای هستید موفق باشید
پاسخ:ممنونن دوست گرامی


shokolatt
ساعت21:46---25 آبان 1391
شمولم
خیلی عالیه آبجی
مطالبشو زیاد کن مرسی


دردت توقلبم همون کیمیا
ساعت21:33---25 آبان 1391
اما زیادی نبود -)

دردت توقلبم همون کیمیا
ساعت21:32---25 آبان 1391
-)

دردت توقلبم همون کیمیا
ساعت21:32---25 آبان 1391
-)

دردت توقلبم همون کیمیا
ساعت21:32---25 آبان 1391
-)

دردت توقلبم همون کیمیا
ساعت21:32---25 آبان 1391
-)

دردت توقلبم همون کیمیا
ساعت21:32---25 آبان 1391
-)

دردت توقلبم همون کیمیا
ساعت21:32---25 آبان 1391
-)

دور و نزدیک
ساعت18:58---24 آبان 1391
خوشحال میشم بهاتون هم کاری داشته باشم };-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:توافق نامه مديريتي اتاق دختر تنها, | 8:44 | نویسنده : مهران تك پر |